Vaše spokojenost
je to nejdůležitější
Přečtěte si skutečné recenze od našich klientů, kteří nám důvěřovali a využili našich služeb. Zjistěte, proč se k nám pacienti vrací.
Co o nás říkají
Vaše spokojenost je pro nás extrémně důležitá. Přečtěte si recenze
našich klientů a zjistěte, proč se k nám pacienti vrací.Děkuji za vynikající péči o naši starší fenku Roxi. Vždy byla ošetřena s velkou profesionalitou a trpělivostí.
Pro domácí mazlíčky ta nejlepší možná péče. Velmi profesionální a příjemný přístup veterinářů, pro které je očividně jejich práce posláním. Vždy bylo vše vyřízeno k nejvyšší spokojenosti.
Velké poděkování této klinice,jmenovitě panu doktoru Borůvkovi, za záchranu mého pejska. Naprostá profesionalita, ochota vše vysvětlit a nevšední péče při hospitalizaci zvířete.Vřele doporučuji. Děkuji Vám
příjemné prostředí a milé zacházení
Naprosto dokonalá veterina! Moc děkuji za veškerý servis! S pozdravem chlupáč Endy (=
Velice doporučuji zachránili nám pejska vstřícný personál ochota všechno vysvětlí… A krásně se postarají když zůstane zvíře u nich….Všichni jsou tam super…
Příběhy našich pacientů
Poznejte, jak jsme pomohli našim pacientům na cestě k uzdravení.
Klikněte na jednotlivé příběhy a zjistěte více.Spokojenost našich
klientů
Úspěšných operací
Naléhavých případů
Na co se ptáte
Objednání je vždy vhodné a doporučené, protože objednaní pacienti mají přednost. Nejefektivnějším způsobem pro všechny je telefonická domluva na čísle +420 608 753 537.
Na vybraná ošetření a výdej léků či diet (například vakcinace, stříhání drápků, nebo výdej krmiv) je možné se objednat elektronicky – ZDE. Pokud nenajdete, co potřebujete, prosíme o telefonickou rezervaci.
Objednání pomáhá minimalizovat čekání, ať už jde o časově náročnější vyšetření, nebo preventivní úkony. I přes objednání se však návštěva může prodloužit kvůli akutním pacientům. Děkujeme za pochopení a trpělivost.
Pokud jdete pouze pro léky nebo dietu, není nutné se objednávat, ale prosíme, abyste měli jasno, co potřebujete – urychlí nám to vydání.
Ceny sdělujeme při telefonické konzultaci nebo osobně. Některé ceny, jako například za vakcinace, antiparazitika nebo diety, jsou pevně stanovené. U většiny zákroků jsou ceny orientační, protože se odvíjejí od konkrétního případu. Vždy však s Vámi předem probereme možnosti a finanční rozsah ošetření. Platbu lze provést hotově, kartou nebo elektronicky.
Záleží na situaci. Zavolejte nám a popište problém. Náš tým zhodnotí závažnost a doporučí další postup. Některé případy je třeba řešit urgentně, jiné vyžadují sledování nebo plánovaný zásah.
Výběr krmiva závisí na více faktorech, jako jsou věk, hmotnost, aktivita a zejména zdravotní stav zvířete. Ideální je objednat se k prohlídce, kde Vám doporučíme krmivo přesně podle potřeb vašeho čtyřnohého přítele.
Na skladě máme pouze prémiová krmiva a klinické diety zaměřené na konkrétní zdravotní problémy.
Akutní zákroky řešíme ihned. U plánovaných chirurgických zákroků je nutné se předem objednat, abychom mohli pacientovi poskytnout co nejlepší péči.
Pacienty přivádíte nalačno (většinou 18 hodin bez krmiva a 2 hodiny bez vody). Po preanestetickém vyšetření následuje příjem pacienta – sedace, zavedení kanyly a úvod do anestezie. Následně si pacienta převezmeme do péče. Po domluvě můžete vyčkat v čekárně, nebo odejít a vrátit se na stanovený čas vyzvednutí.
Průběh zákroku:
1/ Příprava: Po dalším preklinickém vyšetření pacienta připravíme na operační sál (intubace, příprava operačního pole).
2/ Operace: Na plně vybaveném sále zajistíme tepelný komfort, inhalační anestezii s monitorováním životních funkcí a případně i umělou plicní ventilaci.
3/ Po operaci: Pacient je přemístěn do temperovaného hospitalizačního boxu nebo inkubátoru s možností obohacení kyslíkem. Zde je monitorován až do úplného probuzení.
Po probuzení si svého mazlíčka převezmete spolu s medikací a podrobnými instrukcemi pro domácí pooperační péči. Pokud budete potřebovat, jsme Vám vždy k dispozici pro případné dotazy nebo pomoc.