Vaše spokojenost
je to nejdůležitější

Přečtěte si skutečné recenze od našich klientů, kteří nám důvěřovali a využili našich služeb. Zjistěte, proč se k nám pacienti vrací.

Co o nás říkají

Vaše spokojenost je pro nás extrémně důležitá. Přečtěte si recenze
našich klientů a zjistěte, proč se k nám pacienti vrací.

6. února 2024
icon - stars

Děkuji za vynikající péči o naši starší fenku Roxi. Vždy byla ošetřena s velkou profesionalitou a trpělivostí.

Dagmar Simonidesová
6. února 2024
icon - stars

Pro domácí mazlíčky ta nejlepší možná péče. Velmi profesionální a příjemný přístup veterinářů, pro které je očividně jejich práce posláním. Vždy bylo vše vyřízeno k nejvyšší spokojenosti.

Jiří Studnička
1. prosince 2022
icon - stars

Velké poděkování této klinice,jmenovitě panu doktoru Borůvkovi, za záchranu mého pejska. Naprostá profesionalita, ochota vše vysvětlit a nevšední péče při hospitalizaci zvířete.Vřele doporučuji. Děkuji Vám

Jarmila Homolková
30. srpna 2023
icon - stars

příjemné prostředí a milé zacházení

Jana Švecová
30. srpna 2023
icon - stars

Naprosto dokonalá veterina! Moc děkuji za veškerý servis! S pozdravem chlupáč Endy (=

Denisa Hanzalová
icon - stars

Velice doporučuji zachránili nám pejska vstřícný personál ochota všechno vysvětlí… A krásně se postarají když zůstane zvíře u nich….Všichni jsou tam super…

Jana Míčanská

Příběhy našich pacientů

Poznejte, jak jsme pomohli našim pacientům na cestě k uzdravení.
Klikněte na jednotlivé příběhy a zjistěte více.

Bez vás by to
Coudy nezvládl...

Robert Sehner | Majitel Coudyho
Jak jsme Coudymu spravili apetit?

Děkuji za
záchranu Guliatha…

Štěpánka Vašková | Majitelka Guliatha
Jak Guliath dostal druhý dech?

Neumím si
představit lepší péči…

Jiří Pospíchal | Majitel ANDA
Jak And rozdýchal pneumothorax?
0 %

Spokojenost našich
klientů

0 +

Úspěšných operací

0 +

Naléhavých případů

Na co se ptáte

Jak mohu objednat své zvíře na vyšetření?

Objednání je vždy vhodné a doporučené, protože objednaní pacienti mají přednost. Nejefektivnějším způsobem pro všechny je telefonická domluva na čísle +420 608 753 537.

Na vybraná ošetření a výdej léků či diet (například vakcinace, stříhání drápků, nebo výdej krmiv) je možné se objednat elektronicky – ZDE. Pokud nenajdete, co potřebujete, prosíme o telefonickou rezervaci.

Objednání pomáhá minimalizovat čekání, ať už jde o časově náročnější vyšetření, nebo preventivní úkony. I přes objednání se však návštěva může prodloužit kvůli akutním pacientům. Děkujeme za pochopení a trpělivost.

Pokud jdete pouze pro léky nebo dietu, není nutné se objednávat, ale prosíme, abyste měli jasno, co potřebujete – urychlí nám to vydání.

Jaké jsou ceny vašich služeb?

Ceny sdělujeme při telefonické konzultaci nebo osobně. Některé ceny, jako například za vakcinace, antiparazitika nebo diety, jsou pevně stanovené. U většiny zákroků jsou ceny orientační, protože se odvíjejí od konkrétního případu. Vždy však s Vámi předem probereme možnosti a finanční rozsah ošetření. Platbu lze provést hotově, kartou nebo elektronicky.

Kdy je nutné přivést zvíře na pohotovost?

Záleží na situaci. Zavolejte nám a popište problém. Náš tým zhodnotí závažnost a doporučí další postup. Některé případy je třeba řešit urgentně, jiné vyžadují sledování nebo plánovaný zásah.

Jaké krmivo je nejlepší pro mého mazlíčka?

Výběr krmiva závisí na více faktorech, jako jsou věk, hmotnost, aktivita a zejména zdravotní stav zvířete. Ideální je objednat se k prohlídce, kde Vám doporučíme krmivo přesně podle potřeb vašeho čtyřnohého přítele.

Na skladě máme pouze prémiová krmiva a klinické diety zaměřené na konkrétní zdravotní problémy.

Jaký je postup při operaci nebo složitějším zákroku?

Akutní zákroky řešíme ihned. U plánovaných chirurgických zákroků je nutné se předem objednat, abychom mohli pacientovi poskytnout co nejlepší péči.

Pacienty přivádíte nalačno (většinou 18 hodin bez krmiva a 2 hodiny bez vody). Po preanestetickém vyšetření následuje příjem pacienta – sedace, zavedení kanyly a úvod do anestezie. Následně si pacienta převezmeme do péče. Po domluvě můžete vyčkat v čekárně, nebo odejít a vrátit se na stanovený čas vyzvednutí.

Průběh zákroku:

1/ Příprava: Po dalším preklinickém vyšetření pacienta připravíme na operační sál (intubace, příprava operačního pole).
2/ Operace: Na plně vybaveném sále zajistíme tepelný komfort, inhalační anestezii s monitorováním životních funkcí a případně i umělou plicní ventilaci.
3/ Po operaci: Pacient je přemístěn do temperovaného hospitalizačního boxu nebo inkubátoru s možností obohacení kyslíkem. Zde je monitorován až do úplného probuzení.
Po probuzení si svého mazlíčka převezmete spolu s medikací a podrobnými instrukcemi pro domácí pooperační péči. Pokud budete potřebovat, jsme Vám vždy k dispozici pro případné dotazy nebo pomoc.

Sledujte nás na Facebooku